Yer: BlogBilgi, Bilim, Yazılım>Yazı Detayı
Internet Download Manager 6.08 Build 9 Serial Number
3 sene oldu Bilgi, Bilim, Yazılım 20 Yorum
Tumblr Yayınla

Aşağıda internetten bulduğum key no’ları şöyle kullanıyorsunuz; Önce internet bağlantınızı kesin sonra IDM’de register / kayıt bölümünü açın, adınızı, soyadınızı, bir de mail adresi yazın ve bu key no’lardan birini yapıştırın ve tamam!
Not: Bu işlemi yaparken internet kapalı olmalı ve sürüm güncellemesi yapmamalısınız. Güle güle kullanın.

XTX2P-EVFAN-KCSE1-38CJH
1CLMF-383B3-0ZNR4-NVCYW
E5DOQ-4I1PE-K5HSS-E8WY3
V9GMS-FXYH6-3L4XI-QHWZX
OHKV8-SD1EE-7W8T8-6BW3R
3D0VS-ZINZ9-UTRA3-A81T1
TSEKO-MXK5W-XEZTU-RPWOA

Comments

comments

Toplam 20 tane yorum var, bunların; 17 tanesini ziyaretçiler, 3 tanesini admin yazmış.

  1. ahmet : 27 Mart 2012 22:26

    dostum emege saygı. dediqini yaptım ama olmuyo yani sahte bilgi girdiniz ıdm kapatılıyor dio yardım lütfen..

  2. admin : 28 Mart 2012 00:03

    aynı sorun bende de oluyor, internet bağlantısını kesim gerekli alanları öyle dolduruyorum ve onaylıyorum oluyor, fakat her bilgisayarı kapatıp açtıkça bunu yapmak gerekiyor.

  3. emre : 29 Mart 2012 19:20

    kardeşim çok tşkler dedını yaptım oldu emegıne sağlık

  4. Sağol : 01 Nisan 2012 08:20

    Eyvallah hocam işe yaradı ellerin dert görmesin ..

  5. SAĞOLASIN : 04 Mayıs 2012 01:14

    gerçekten ellerinize sağlık bağlantıyı kesmek işe yaradı çok sağolun…

  6. hasan : 28 Haziran 2012 20:15

    ellerınız dert görmesınn cokk işee yaradıııı

  7. ıdm ci : 15 Ağustos 2012 13:39

    @hasan
    sen nasıl yaptın bize de söyle

  8. ebru rua : 25 Ağustos 2012 01:06

    ÇOOOK TESEKKURLER HARİKA OLDU :=)

  9. banu : 08 Eylül 2012 13:28

    çok teşekkürler en son sürümü yükledim şifreler sayesinde

  10. KUZEY DENİZ : 15 Ekim 2012 13:22

    tşk ederim oldu BİLGİNİZE SAĞLIK

  11. hilmi : 23 Ekim 2012 08:40

    guzel olmus ıse yaradı ama bılgısayarı acıp kapattıgımda tekrar ıdm yı kapatıo yanı bılgısayarı her acıp kapadıgımızda tekrar mı yapıcagız bu ıslemi

  12. admin : 23 Ekim 2012 08:56

    evet

  13. hilmi : 23 Ekim 2012 11:56

    @admin
    tamam tesekkurler yınede guzel bişi yardım ıcın sagolun

  14. zeynep : 28 Ekim 2012 09:21

    teşekkürler admin ellerine sağlık …

  15. erdal : 29 Ekim 2012 18:05

    interneti kesip seriali uyguladım ve işe yaradı güncelleme yapmasına izin vermiyorum tşkrler

  16. metehan : 02 Kasım 2012 23:55

    teşekkürler admin işe yaradı.

  17. Emre : 16 Temmuz 2013 18:42

    Emeğe saygı. Çok Teşekkürler sorunsuz çalışıyor.

  18. eray : 12 Eylül 2013 20:19

    Kardeşim Senden Allah Razı olsun bu işime çok ama çok yaradı çok teşekkürler . sizde internet bağlantınız yokken serial keyi girin oluyor :)

  19. mustafa : 24 Ocak 2014 14:36

    abi ben ynlıslıkla guncelledim nolcak şimdi

  20. harungungor.com : 26 Ocak 2014 03:17

    belki eski sürüme dönmen gerekebilir…

Düşüncelerinizi yazın.

Avatar Ekle?

CAPTCHA (Şahıs Denetim Kodu) Resmi
*

Comment Spam Protection by WP-SpamFree